Dr. Andrade dicta una conferencia en la Universidad Politécnica Salesiana (campus Kennedy)Dr. Andrade talks a conference at Politechnical Salesiana University (campus Kennedy)Dr. Andrade donne une conférence à l’Université Politecnique Salesiana (campus Kennedy)

El día lunes 4 de junio de 2012 El Doctor Kleber Andrade Velasco, colaborador del Centro de Microscopia Electrónica dictó la Conferencia “Nanotecnología, la nueva ciencia del presente ciclo”, en el auditorio de eventos del campus coinstar redbox franchise Coinstar Money Transfer in Gujrat, Pakistan
Kennedy de la Universidad Politécnica Salesiana.

On Monday June 4 2012 Dr. Kleber Andrade Velasco, associate member of the Electron Microscopy Center delivered the conference “Nanotechnology, the new science of thiscycle,” in the auditorium of Kennedy campus of Salesian Polytechnic University.

Le lundi 4 Juin 2012 Dr Kleber Andrade Velasco, un associé du Centre de Microscopie Electronique a livré la conférence “La nanotechnologie, la science nouvelle de ce siècle” dans l’auditorium du campus Kennedy de l’Université Polytechnique Salésienne.